Volgers

donderdag 6 juli 2017

Ballerina

http://www.happylittlestampers.com/

Bij HLS Mixed Media Challenge hebben we een heel leuk thema deze maand.
Het thema is: TEXTURE

At HLS Mixed Media Challenge we have a great theme this month.
The theme is: TEXTURE

 http://www.happylittlestampers.com/

Ik vond dit past goed voor een art journal page.
Deze keer heb ik een plaatje van een ballerina gebruikt.
Dit plaatje is van A Day For Daisies.
Dit is gekleurd met promarkers.

I thought this fits good for an art journal page.
I usd an image from a ballerina this time. The image is from A Day For Daisies.
I colored it with promarkers.


Ik heb voor de texture gebruik gemaakt van een stencil, sprays en eens tempel.
Het frame is een stempel wat ik heb geembosst.
Ik heb twee kleuren sprays gebruikt en ook de bloemen daarmee gekleurd.
De rand heb ik gestempelt.

For the texture I used a stencil, sprays and a stemp.
The frame is stamped and embossed.
I used two colors of spray and colored the flower with them too.
The border is stamped.

Wil je meer inspiratie, dan kijk op het blog HIER.
Need more inspiration take, a look at the blog HERE.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

2 opmerkingen:

  1. Wow Michelle, das ist ja ein traumhaft schönes Werk, sowas von toll, richtig super schön, wünsche dir ein wunderschönes Wochenende, liebe Grüße Bettina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. beautiful mixed media piece, love the colors

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle